你信實保守我 Your Faithfulness Protects me

Filed under , by SGod88 on 9/06/2010 10:39:00 PM

0



(國)我倚靠的盼望 我呼求的力量
我交託的對象 唯有祢 耶穌
當我遭到患難 祢使我得平安
祢安慰我的心 使我剛強

祢是我主 我呼求的力量
我交託的對象 祢是我盼望
我的天父 祢完全的眷顧
祢信實保守我生命
勇敢面對
前面的道路

(粵)我懇切的呼求 我倚靠的盼望
我心中的交託 只有祢 耶穌
每當我遇困難 我心感到安靜
祢安慰我的心 我得強壯

能力在祢 倚靠我主亮光
交託我主煩惱 盼望是耶穌
我的阿爸 祢掌管我一切
我生命在於祢信實
有祢帶領
一生的道路

I feel so peaceful and quiet when I listened to this song. God is indeed faithful always and forever. My source of strength, my hope. You care for me always and help me to face them with more faith!

Feel Free to comment by clicking the link below
SGod88

Comments Posted (0)